Wij vinden het belangrijk dat u na de aankoop van een hottub of barrel sauna bij Welvaere zorgeloos kunt genieten van uw aankoop! wij willen daarom ook er voor zorgen dat mankementen worden verholpen worden dat u weer zo snel mogelijk van u product kan gaan genieten! Om misverstanden te voorkomen maken wij altijd duidelijke afspraken en vragen we onze klanten altijd om de algemene voorwaarden goed door te nemen.

De overeenkomst die wij gemaakt hebben over het betreffende product en de te leveren middelen kunt u duidelijk terug vinden op de factuur of offerte die u bij ons in de showroom mee krijgt. Na het tekenen van de factuur gaat u akkoord met de factuur en de algemene voorwaarden.

Is er een probleem omtrent uw aankoop bij Welvaere? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij lossen dit probleem graag met u op. Ons streven is dat iedereen tevreden is met zijn aankoop bij Welvaere.

 

Een klacht of probleem kunt u gemakkelijk melden via de onderstaande formulieren. Om snel een passende oplossing te kunnen bieden vragen wij het volgende van u:

1. Vermeld duidelijk uw eigen gegevens met het factuurnummer;
2. Beschrijf de klacht zo uitgebreid mogelijk;
3. Stuur altijd meerdere foto’s of filmpjes mee. Wij krijgen dan namelijk een zo duidelijk mogelijk beeld van het betreffende probleem.

Wij streven altijd binnen 48 uur een inhoudelijke reactie terug te sturen!

Defect melden hottubs Defect melden Buitensauna's

FAQ voor service

Kost service mij geld?

Vaak kost een service afspraak u niets. Wanneer er een defect optreed buiten de garantieperiode kunnen er kosten aan verbonden zijn.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als u een mail stuurt naar info@welvaere.nl lossen we dit zo snel mogelijk op.

Kan ik aanspraak maken op mijn garantie na een service reparatie?

Ja, de garantievoorwaarden veranderen niet na een reparatie

Hoelang heb ik garantie?

Voor privé gebruik is dat twee jaar. Wanneer er professioneel gebruik gemaakt wordt van onze producten denk hierbij aan wellnesscentra, hotels of campings is dat 6 maanden.

Hoe snel wordt mijn service opgepakt?

Nadat u het service formulier op de website hebt ingevuld gaan onze service experts hier direct mee aan de slag. Binnen 48 uur ontvangt u inhoudelijke reactie.

Heb ik garantie op een zelfbouw pakket?

Ja, op de kuip en kachel heeft u (indien op de juiste wijze aangesloten) dezelfde garantie als op een compleet model. Dit geldt ook voor de kuip.
Echter kunnen wij geen garantie geven op schades welke door een foutieve inbouw ontstaan zijn. Denk hierbij aan verkeerd boren, of de kachel op een onjuiste manier aansluiten.

Mijn water wordt vies. Is mijn filter kapot?

Vaak is dit het eerste wat mensen denken, maar toch is dit in de meeste gevallen niet aan de orde.

Voor water onderhoud adviseren wij altijd om een bepaalde hoeveelheid aquaclean toe te voegen. Dit is afhankelijk van de grootte van uw Ducktub.

Verdere vragen over wateronderhoud beantwoorden wij graag via de telefoon: 0342-712032

Contact

Telefoon: (+31) (0)342 712032
E-mail: info@welvaere.nl

Adres
Amersfoortseweg 96
Nijkerk, 3862 NE
Nederland