Wij vinden het belangrijk dat u na de aankoop van een hottub of barrel sauna bij Welvaere zorgeloos kunt genieten van uw aankoop! wij willen daarom ook er voor zorgen dat mankementen worden verholpen worden dat u weer zo snel mogelijk van u product kan gaan genieten! Om misverstanden te voorkomen maken wij altijd duidelijke afspraken en vragen we onze klanten altijd om de algemene voorwaarden goed door te nemen.

De overeenkomst die wij gemaakt hebben over het betreffende product en de te leveren middelen kunt u duidelijk terug vinden op de factuur of offerte die u bij ons in de showroom mee krijgt. Na het tekenen van de factuur gaat u akkoord met de factuur en de algemene voorwaarden.

Is er een probleem omtrent uw aankoop bij Welvaere? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij lossen dit probleem graag met u op. Ons streven is dat iedereen tevreden is met zijn aankoop bij Welvaere.

Een klacht of probleem kunt u gemakkelijk melden via de mail. Om snel een passende oplossing te kunnen bieden vragen wij het volgende van u:

1. Vermeld duidelijk uw eigen gegevens met het factuurnummer;
2. Beschrijf de klacht zo uitgebreid mogelijk;
3. Stuur altijd meerdere foto’s of filmpjes mee. Wij krijgen dan namelijk een zo duidelijk mogelijk beeld van het betreffende probleem.

Wanneer u ons mailt streven wij ernaar om zo snel mogelijk te reageren en een passende oplossing te bieden.

Contact

Telefoon: (+31) (0)342 712032
E-mail: info@welvaere.nl

Adres
Amersfoortseweg 96
Nijkerk, 3862 NE
Nederland

Contact

Telefoon: (+31) (0)342 712032
E-mail: info@welvaere.nl

Adres
Amersfoortseweg 96
Nijkerk, 3862 NE
Nederland