277 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9.1/10
Klantenservice

Wij vinden het belangrijk dat je na de aankoop van een hottub of barrel sauna bij Welvaere zorgeloos kunt genieten van jouw aankoop! Wij willen er daarom ook voor zorgen dat mankementen worden verholpen zodat je weer zo snel mogelijk van het product kan gaan genieten! Om misverstanden te voorkomen maken wij altijd duidelijke afspraken en vragen we onze klanten altijd om de algemene voorwaarden goed door te nemen.

De overeenkomst die wij gemaakt hebben over het betreffende product en de te leveren middelen kun je  duidelijk terug vinden op de factuur of offerte die je bij ons in de showroom mee krijgt, deze versturen wij ook altijd via de mail. Na het tekenen van de factuur ga je akkoord met de factuur en de algemene voorwaarden.

Is er een probleem omtrent de aankoop bij Welvaere? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij lossen dit probleem graag met je op. Ons streven is dat iedereen tevreden is met zijn aankoop bij Welvaere.

welvaere showroom experience center

Een klacht of probleem kun je gemakkelijk melden via de onderstaande formulieren. Om snel een passende oplossing te kunnen bieden vragen wij het volgende:

1. Vermeld duidelijk jouw eigen gegevens met het factuurnummer;
2. Beschrijf de klacht zo uitgebreid mogelijk;
3. Stuur altijd meerdere foto’s of filmpjes mee. Wij krijgen dan namelijk een zo duidelijk mogelijk beeld van het betreffende probleem.

Wij streven altijd binnen 48 uur een inhoudelijke reactie terug te sturen!

hottub Ducktub outside Welvaere
Heb je een probleem met de hottub?
Melden
welvaere tonsauna barrelsauna garden
Heb je een probleem met de sauna?
Melden