Kom werken bij Welvaere

Community creator

Heb jij affiniteit met social media, ben je creatief en maak je gebruik van een gouden vulpen als je teksten schrijft? Ben je op zoek naar een dag vol afwisseling, contact met onze klanten en wil je graag werken in een creatief en gezellig marketingteam? Voor jou hebben wij iets leuks, namelijk de volgende stap in jouw carrière; een rol binnen een groeiend bedrijf als community creator.

Als community creator ga jij aan de slag om van onze bestaande klanten echte fans te maken. Nadat een klant iets heeft gekocht kom jij samen met jouw communicatiemiddelen in beeld. Jij doet er alles aan om onze klanten zo betrokken mogelijk te houden. Jouw taak is namelijk om van iedere bestaande klant een ‘Welvaere fan’ te maken die aan al hun vrienden of familie aangeeft dat ze een hottub of sauna bij ons moeten komen. Dit ga je doen door een community te bouwen en jij zorgt ervoor dat ons aftersales proces picobello in orde is. Alle content die een klant na aankoop van ons ontvangt komt dan ook van jou. 

Je kunt direct aan de slag

Jij wordt onze expert op dit gebied en je hebt dan ook alle vrijheid om je eigen projecten op te starten en vorm te geven. Alles voor een enthousiaste en tevreden klant! Wat ons betreft kun je meteen aan de slag, wij hebben namelijk al genoeg ideeën voor je klaar liggen die uitgewerkt kunnen worden. Denk bijvoorbeeld aan het opzetten van een community nieuwsbrief, het uitdenken van een referral systeem, social media community bouwen, klanten inzichten verzamelen en om hun mening vragen. Pathé heeft een mooi voorbeeld van het werk van een community manager, ook dit soort dingen pak jij op en vind je leuk om uit te werken. Daarnaast werk je ook mee als content creator bij het maken van artikelen en ontwerp je diverse communicatiemiddelen.

Wie zijn wij

Welvaere is een snelgroeiend bedrijf dat hottubs en sauna’s maakt en verkoopt. We hebben een kantoor, werkplaats en showroom in Nijkerk maar ook vestigingen in Duitsland en België. We zijn hard aan de weg aan het timmeren om ook de rest van Europa te “veroveren” en zijn daarom opzoek naar nieuwe, positieve en oplossingsgerichte collega’s met een groei-mindset die ons gewoon geweldige team komen versterken!

Experience center Welvaere

Onze kracht zit erin dat wij alles qua marketing zelf doen. Van het opzetten van advertenties, organiseren van fotoshoots, design, teksten, tot websites bouwen, alles wat je maar kunt bedenken, een geoliede machine. Echt een plek om zelf te groeien en van elkaar te leren. Wij bestaan uit 4 fulltimers en 2 parttimers die er samen voor zorgen dat niemand in de Benelux en Duitsland meer om Welvaere heen kan. 

Vacature

Jouw dag

Normaal gesproken start onze dag om 07.45 op kantoor in Nijkerk. We drinken een heerlijk bakje koffie, cappuccino of theetje en kletsen wat bij. Op dit moment ziet dat er natuurlijk iets anders uit, maar we proberen elkaar zoveel mogelijk te zien via ons beeldscherm, ook heel gezellig! De dag op de marketing beginnen we met een dagstart om 08.30. Samen kijken we naar de data en of we nog ergens op moeten inspelen en delen we onze dagindeling. Ook bekijken we de data van jouw projecten, heb je interessante ontdekkingen gedaan bij onze klanten? Of werkt je referral systeem perfect, dan deel je dit ook met je direct collega’s.

Service coordinator Welvaere

Je kruipt achter je computer en kijkt of er nog interessante berichten binnen zijn gekomen via social media waar jij op kunt antwoorden. Checkt de planning van je lopende projecten en of er nog wat dingen zijn die aangepast moeten worden. Daarna ga je verder met het schrijven van teksten voor de nieuwsbrief die morgen de deur uit moet, kies je passende foto’s uit en ontwerp je deze. Na de verzorgde lunch ga je aan de slag met het bellen van klanten of het analyseren van een enquête die je hebt uitgezet, alles om nog verder in de huid van onze klant te kruipen. 

Welvaere marketingteam

Aan het einde van de dag denk je nog even na over Facebook posts of brainstormen we samen met het team over nieuwe ideeën. Wij zijn er dol op als je laat zien dat je ook over andere dingen mee kunt denken en toffe ideeën hebt, dit hoort zeker ook bij jouw takenpakket. 

Kom terecht in een hecht en gezellig team!

Met je collega’s breng je de meeste tijd in de week door. Om ervoor te zorgen dat je een Gewoon Geweldige tijd hebt bij Welvaere samen met je collega’s, wordt er regelmatig iets leuks georganiseerd.Regelmatig organiseren we een leuke teamactiviteit, sportdag of workshop. En in de pauze, als je er bent, kun je de strijd aangaan met je collega’s door een potje tafeltennis, poolen of tafelvoetbal. Dit alles nadat je van de verzorgde lunch hebt gegeten natuurlijk.

Om het werk voor iedereen een beetje spannend te houden, gaan we daarnaast elk jaar met zijn allen op vakantie als we de jaarlijkse target hebben gehaald! En heb je een nieuw idee? Of vind je dat een product of service wel wat verbetering kan gebruiken? Of je hier nu een week, een maand of een jaar werkt: we horen graag wat je te vertellen hebt!

Wat jij van ons kunt verwachten

  • Je krijgt een passend en fijn salaris
  • Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid, gezelligheid en uitdaging
  • Je kunt onbeperkt gebruik maken van onze hottubs en sauna’s
  • Een jaarlijks opleidingsbudget van € 750,-
  • Verzorgde lunch, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling

Wat jij meebrengt

Je bent in het bezit van een gouden vulpen en vindt het leuk om teksten te schrijven
Je hebt een relevante HBO opleiding gedaan en minimaal 2 jaar werkervaring
Je vindt het leuk om aan de slag te gaan met social media
Je bent creatief, nieuwsgierig en proactief
Je kunt overweg met Adobe Photoshop en inDesign
Je vindt het leuk om met mensen, onze klanten, het gesprek aan te gaan

Solliciteer direct als je interesse hebt in deze vacature! 

Stuur je cv en een korte motivatiebrief naar vacatures@welvaere.nl t.a.v. Linsey van Dijk. Wie weet zit je straks aan de koffietafel voor een leuk gesprek of kom je onze werksfeer ervaren!

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.